Minna Canth seminaari 6.10.2024

Ennakkotietoa syyskokouksesta 5.10.2024 sekä MC-seminaarista 6.10.2024 Jyväskylässä

Hyvät puheenjohtajat

Syyskokous ja MC-seminaari järjestetään Jyväskyssä hotelli Versossa (Kauppakatu 35, Jyväskylä) 5.-6.10.2024. Vilkemaan Stipendisäätiö osallistuu osallistujien matka- ja majoituskustannuksiin 70 %:lla, mikäli he osallistuvat molempiin tapahtumiin.

Lauantai

5.10. klo 12.30 Ilmoittautuminen syyskokoukseen alkaa

5.10. klo 13.00 – 17.00 Syyskokous (sisältää kahvitauon)

5.10. klo 19.00 Iltaohjelma ja ruokailu Vanhassa Pappilassa (Vapaudenkatu 26, noin 15 min kävely Hotelli Versosta). Ohjelma on omakustanteinen, à 55 €, joka maksetaan Liiton tilille 18.9.2024 mennessä. Samalla pyydämme ilmoittamaan erikoisruokavalioista.

Sunnuntai

6.10. klo 10 Käynti Suomen käsityön museossa (Kauppakatu 25), à 6 € (ilmoittautuminen)

6.10. klo 11.30 Ilmoittautuminen MC-seminaariin alkaa

6.10. klo 12 MC-seminaari, osallistumismaksu à 25 €, maksetaan Liiton tilille 18.9.2024 mennessä.

Ilmoittautumiset syyskokoukseen, iltaohjelmaan, Suomen käsityön museoon sekä MC-seminaariin Liiton sähköpostiin osoitteeseen: toimisto@suomalainennaisliitto.fi 18.9.2024 mennessä. Maksut (55 € + 25 €) Liiton tilille FI28 1574 3000 023935.

Jokainen varaa ja maksaa itse hotellihuoneen hotelli Versosta. Varaukset sähköpostilla info@hotelliverso.fi tai puhelimitse 014333999, koodilla ”Naisliitto”. Erikoishinta voimassa 4.9. saakka: 1 hh 115 €/yö, 2 hh 130 €/yö.

Syyskokouksessa valitaan hallitukseen uusia jäseniä erovuoroisten (Marja-Riitta Tervahauta, Leena Pohjanloimu ja Vuokko Kangassuo) tilalle. Kaikki erovuoroiset voidaan valita uudelleen. Yhdistysten tulee toimittaa ehdokkaat ja heidän esittelynsä viimeistään perjantaina 6.9.2024 osoitteeseen toimisto@suomalainennaisliitto.fi.

Yhdistysten syyskokoukseen käsiteltäväksi halutut aloitteet tulee toimittaa osoitteeseen toimisto@suomalainennaisliitto.fi elokuun loppuun mennessä.

Vuosikokousmateriaali lähetetään puheenjohtajille viikolla 37.

Ihanaa kesää kaikille!

Nuppu & Jatta