Jäsenyhdistysten vapaaehtoistyöt

OulunOsasto on osallistunut monia vuosia OULUN SEUDUN NYTKISIN järjestämiin VALOA-EI VÄKIVALTAA - tapahtumiin. Joskusa jaettin kynttilöitä, tai heijastimia sekä kortteja.

VAPAAEHTOISTYÖ SUOMALAINEN NAISLIITTO RY:N PAIKALLISYHDISTYKSISSÄ

Vaikka Suomalainen Naisliitto ry:llä on useita valtakunnallisia tapahtumia ja hankkeita, tapahtuu merkittävä osa yhdistyksen vapaaehtoistyöstä paikallis- eli jäsenyhdistyksissä. Paikallisyhdistyksiä on kuusi: Helsingin, Hämeenlinnan, Jyväskylän, Vaasan, Oulun ja Tornion paikallisyhdistykset. Näissä yhdistyksissä vapaaehtoistyön painopistealueet riippuvat jäsenten toiveista, vakiintuneista toiminnoista sekä paikkakunnan erityispiirteistä ja tarpeista. Keskeiset teemat ovat liittyneet hyväntekeväisyyteen, naisten hyvinvointiin ja tasa-arvoon, verkostojen luomiseen muiden alueen järjestöjen välillä sekä erilaisten kulttuuri- ym. ajankohtaisten tapahtumien järjestämiseen. Lisätietoja toiminnasta löytyy yhdistysten www-sivuilta.

Liitetiedostoina ovat Helsingin, Vaasan, Oulun ja Tornion yhdistysten kuvaukset heidän vapaaehtoistoiminnastaan.

Terveisin
Marianna

Päivitys kesken, viisi ensimmäistä tiedostoa ok, loput tiedostot eivät kuulu näkyä, poistetaan. Kirsti

< Huhtikuu 2021 >