Suomalaisen Naisliiton kevätkokous 4.5.2024

Suomalainen Naisliitto ry, Finska Kvinnoförbundet rf:n jäsenyhdistyksille

KUTSU KEVÄTKOKOUKSEEN

Suomalainen Naisliitto ry:n, Finska Kvinnoförbundet rf:n kevätkokous pidetään lauantaina 4.5.2024 kello 10.00 Helsingissä, osoitteessa Hotelli Helka, Pohjoinen Rautatiekatu 23.

Virallisia edustajia toivotaan saapumaan paikan päälle. Kokousta on mahdollista seurata etänä Zoomin välityksellä. Ilmoittautuminen viimeistään 20.4.2024 sähköpostilla osoitteeseen toimisto@suomalainennaisliitto.fi. Zoom-yhteyksiä varten pyydämme ilmoittamaan sähköpostiosoitteen sekä puhelinnumeron.

Kevätkokouksessa käsitellään Suomalaisen Naisliiton vuoden 2023 vuosikertomus, tilinpäätös, tilintarkastajien lausunto sekä päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta, Minna Canth - rahaston ja Maikki Fribergin -rahaston tuloksen käsittelystä ja vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle ja muille tilivelvollisille. Lisäksi käsitellään vuoden 2024 uusi ehdotus talousarviosta.

Käsitellään Helsingin yhdistyksen aloite Suomalaisen Naisliiton, sen halukkaitten yhdistysten ja mahdollisesti Opetusneuvos Hilja Vilkemaan Stipendisäätiön omaisuuden hoidosta.

Kokouksessa esitetään Opetusneuvos Hilja Vilkemaan Stipendisäätiö sr:n toimintakertomus, tilinpäätös ja tilintarkastuskertomus vuodelta 2023 sekä päätetään Vilkemaan hallituksen jäsenten lukumäärästä, valitaan Stipendisäätiön hallituksen puheenjohtaja, varapuheenjohtaja ja jäsenet erovuoroisten (Anneli Mäkinen, Tiina Tervaskanto-Mäentausta, Ulla Törne) tilalle vuosille 2024-2025. Säätiön puheenjohtaja ja varapuheenjohtaja valitaan vuodeksi kerrallaan eli vuodelle 2024.

TERVETULOA!

Helsingissä 10.4.2024

Nuppu Rouhiainen                                                                               Raili Ilola

Puheenjohtaja                                                                                 & nbsp;                          Varapuheenjohtaja